BeStrong Kondipark Kupa

2014.10.19. 18:33

Ez is megtörtént, igaz 25 évet váratott magára, de megtörtént. Versenyzésre adtam a fejem, ezen az októberi vasárnapon, ahol is igazán sok tapasztalattal lettem gazdagabb. De azért most megjegyzem, hogy elég szarul szerepeltem :D

jee.jpg

Csupán emlékérem, de számomra ez az első...egyszer majd dobogós teljesítményem lesz :)

A verseny a következőképpen nézett ki:

  • 10 feladat, egymás után végrehajtva
  • időre
  • tisztán calisthenic gyakorlatokkal, sorrendben:
    • 4 ütemű fekvő, zsámoly átugrással - 12db
    • kötélmászás - 2x
    • felülés - 12db
    • hiperhajlítás, medicinlabdával - 12db
    • tolódzkodás - 12db
    • dobozra ugrás - 12db
    • majomlétra
    • fekvőtámasz - 12db
    • húzódzkodás - 12db
    • guggolásból medicinlabda feldobás - 12db

Jól sejted, ez egy calisthenic alapú crossfit verseny volt. Maguk a gyakorlatok nem voltak nehezek, ellenben kellett hozzájuk tüdő, nagyon is...elég jó visszajelzés volt ez arra, hogy az erőnlétem a béka segge alatt van. De ez abszolút nem szegte a kedvemet, hiszen ez is egy elérendő cél, aminek meg kell feleljek majd. Sok célom van tavaszig, hogy miben kéne fejlődni, mit kéne elérni, és most már tervem is ezekre. A mellettünk zajló crossfit verseny is elég nagy ösztönzést adott, hogy valamilyen formában be akarjam építeni ezt a fajta edzésmódszert a saját edzéseimbe. Na de kanyarodjunk vissza, ott tartottam, hogy felsoroltam a gyakorlatokat...

Viszonylag megfontoltan kezdtem neki, látván az előttem indulónak az arckifejezéseit a húzódzkodásnál, hogy nem ártana nem elsülni az elején :D... De hiába, ez egyszerűen megfogta a tüdőmet, és úgy facsarta ki, mintha mosogatószivacs lett volna. A felugrások előtt sokáig kapkodtam a levegőt, de egyenletesen, megállás nélkül lezavartam, utána a majomlétra, és jött a fekvőtámasz. Mondhatnánk, hogy szégyen és gyalázat, amiért 3 alkalommal is meg kellett állnom, hogy elvégezzek 12 ismétlést. A húzódzkodás meg no komment, ott már annyi erőm nem volt, hogy kippinggel egynél többet tudjak csinálni, így ezt az állomást kihagytam, és kaptam 4 perc büntetőidőt :'(
A guggolásból medicinlabda feldobás szenvedős volt, de legalább csak egyszer dobtam túl alacsonyat. Ezek után kényelmesen kidőltem a fűbe, és igyekeztem nem összehányni a környezetemet :)

Ismételten megtapasztaltam az alázatot a testem, és mások teljesítményre iránt. Erőteljesen ajánlom másoknak is, főleg a crossfit-et és a kippinges húzódzkodást habzó szájjal szidó workoutosoknak és fegyencedzőknek, hogy próbáljanak ki néha egy-egy ilyen edzést, (ismétlem, a végén már a kippinges húzódzkodáshoz sem volt erőm, pedig 12 ismétlést lazán produkálok bármikor, sőt még mellkasig is húzom a rudat közben) csak hogy tudjátok milyen az a húsdaráló :D

Összességében nagyon jól éreztem magam, új tapasztalatokat szereztem, új motivációt, és kaptam egy lazító masszázst is :)
Úgy érzem kemény télnek nézek elébe, ha meg akarok felelni a kitűzött céljaimnak...
Karom erős, szívem bátor, én vagyok a SAMUNÁTOR!

Szép estét!
Samu

A bejegyzés trackback címe:

https://mtsamu.blog.hu/api/trackback/id/tr146808205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.