Bizony ám, tegnap volt az idei év első országos összeröffenése, ami szerintem kifejezetten jóra sikeredett.
Ismét találkozhattam testvérekkel, akik amúgy túl messze laknak ahhoz, hogy rendszeresen élvezhessem a társaságukat, nem utolsó sorban ilyenkor bárhová nézel tanulhatsz valami újat.
Viszont nagyon sajnáltam, hogy a szolnoki testvéreink nem jöttek el, srácok nagyon hiányoztatok!

Kifejezetten jó volt, hogy ezen az összejövetelen a workout nagyobb szerepet kapott, mint a keményebb torna erőelemek. Habár imádom azokat, és szeretnék én is minél többet elsajátítani, de ezek csak hab a tortán, ahova ugyanúgy az erősítés révén jutunk el, így egy kicsit sajnálatos, hogy sokan ezt a részét felejtik el megmutatni a sportból. Viszont ez most nem így volt! Megmutattuk ismét, hogy erősek, szépek és kívánatosak vagyunk :D
A fenti videó nagyon jól visszaadja a hangulatot, Dzséj nagyon jó kis videót vágott össze, jár neki a kakaó és kifli áldozat!

A szokásos melegítő szórakozások után kihirdették az idei év összejöveteleit, versenyeit, valamint egy helyi kis csapatjátékot is. Volt kezdő és haladó kategória, ami lényegében abban különbözött, hogy a kezdők húzódzkodtak, a haladók muscle upoltak. Amúgy a csapatok két fősek voltak, és mindkét fő egyszer próbálhatta meg a gyakorlatot és max ismétlést vagy tartást kellett produkálnia. Ezek pontok lettek, amiket a négy feladat végén összegeztek és így vált dicső nyertessé a legjobb páros:

  • Max muscle up/húzódzkodás
  • Max chin up felső helyzet kitartás
  • Max tolódzkodás
  • Max fekvő alsó helyzet kitartás

A székesfehérvári testvéreink hihetetlen erőről és állóképességről tettek tanúbizonyságot megint. Hogy egy ember egyszerre több, mint 30 muscle upot csináljon az azért nem gyenge teljesítmény, és a leckét is feladták, hogy mit kell utolérnünk. Nem állunk meg Atti, Kari! :)
De nem hagyhatom ki Tominak a laza 65 tolódzkodását sem, amit olyan gyorsan darált le, mint ipari papírmegsemmisítő a nyakkendőt :D

Most is annyit magyaráztam arról, hogy milyen gyakorlatot hogy érdemes csinálni, anatómiailag miért így, miért előnyösebb így a tapasztalat alapján, és hogy a delikvens hogy állt és hogyan korrigálhatja, hogy szinte percenként kiszáradtam. Rólam nem nehéz olyan fényképet csinálni, hogy éppen ne valakinek magyarázzak átszellemülten valamilyen mozdulat alapjait :D
Tápiószecsői testvérektől megkaptam, hogy bármikor meglátnak engem mindig magyarázok és mindig tudok olyat mondani, hogy feldobjam az embert. Imádlak Titeket, örülök, hogy ilyen jó közösség tagja lehetek! :)

Nemsokára jönnek az újabb találkozók, ott találkozunk ismét testvéreim!

És az extra:
Tegnap este olyan beszélgetésben volt részem egy nagyon kedves ismerősömmel, amilyenben szerintem még senkivel sem az életem során. Annyira jól esett, hogy egy másik ember úgy megnyílt nekem, ahogy tegnap és csupán beszélgetések révén olyan energiák szabadultak fel, hogy azzal hegyeket lehetett volna mozgatni. Köszönöm, újabb periódus ért véget és annyi energiával töltődtem fel Neked köszönhetően, hogy szerintem most megtörnek egy időre az egyhetes "ciklusaim" :)

Szép napot!
Samu

A bejegyzés trackback címe:

https://mtsamu.blog.hu/api/trackback/id/tr585963006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása