10168462_10152289156835516_1650406075_n_1396988135.jpg_720x960

Szombat óta kevesebbet alszom a szokásosnál (amit őszintén nem bánok, jó oka van), és kezdek úgy festeni, mint egy beszívott zombi. Kómás is vagyok, de vigyorgok örömömben, aminek nincs kifejezett oka.
Ma reggel tetőzött ez, amikor is éppen elhagytam a lakást, hogy elinduljak egy zárthelyimre. Séta közben nedvességet éreztem a bal oldalon a lábamnál és fenekemnél, az első gondolatom az volt, hogy "nem lehetek annyira fáradt, hogy bevizeltem basszus...", de csak a shakeremnek fedelét csavartam fel szerencsétlenül, és a víz úgy gondolta nedves örömöket okoz számomra és szétfolyik a táskámban. Rég könnyebbültem meg ennyire jólesően :D
Zárthelyi után egyik kedves barátommal elmentünk ebédelni, először is a Cserpes Tejivóba néztünk be, ahol drága Gery barátom ebédelt meg. Beszélgetünk csak úgy a szokásos dolgokról, csajok, suli, sport, blabla, amikor is egy öregasszony megáll mellettünk, ránéz Gery szép színes (lekváros ugyebár) tejberizsére, Geryre, majd rám és olyan undorral az arcán vonult be az ojjektumba, mintha ürülékbe harapott volna.
Hát köszönjük, ma homokosnak is néztek minket... :D
Hazafelé vettem egy kis doboz szénsavas üdítőt, ugyanis 2-3 éve már nem iszom ilyeneket és gondoltam megkóstolom egy régi kedvenc márkám újonnan kapható ízét. Rossz döntés volt, ugyanis a "viszonylag-tudatos" táplálkozási szokásaimból adódóan fölös cukrot nagyon keveset viszek be, ízfokozókat is igyekszem kerülni, így a 3 decis löttyből 1 korty elég volt, hogy teltségérzetem legyen, ráadásul az ízét is teljesen másképp érzem már az ilyeneknek. Anno a bolti, zacskós kaláccsal jártam így, hogy rám lett sózva a maradék, és szinte sírtam, mert egyszerűen vegyszer ízű volt.
Reklámozzátok csak az "egyértelműen szopásra-álló szájú", nagymellű, pucsító hölgyekkel az ilyen termékeket, mert velük bármi szart el lehet adni. Jajj, állat is kell a plakátra, hogy jobban menjen...Vágjátok össze, hogy a kutya hátulról támogatja a nőt, azzal már két legyet üt egy csapásra a marketing!
Mondtam én, hogy fáradt gondolatok...

Tegnap felavattuk a kis garázs-edzőtermünk új családtagját, a traktor kereket. A fényképen láthatjátok, hogy kemény volt a party.

Szép estét!
Samu

A bejegyzés trackback címe:

https://mtsamu.blog.hu/api/trackback/id/tr525990349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása