Meditáció és erősödés

2014.10.15. 20:16

Újabb könyvekkel bővült a gyűjteményem, hogy tovább táplálhassam kíváncsiságomat és tudásvágyamat. Egyrészről a sokak által dicsért Primal Move-nak már egy ideje szerettem volna jobban utánajárni, másrészről tovább akartam mélyülni életem rejtelmeiben, konfliktusaiban. Így esett a választásom az alábbi három könyvre:

Lakatos Péter - Paleolit Edzés
Steve Biddhulp - Manhood
Sun Tzu - The Art of War

meder.jpg

Na de mi akar lenni az a fahusáng a könyvek mellett? A hülyegyerek 25 évesen is fakardozik? :)
Nos, ez a darabka fa egy bokken, azaz a szamuráj kardvívás különböző iskoláiban (kendo esetén nem tudom biztosra mondani, hogy shinai-on kívül használnak e mást ^^") alkalmazott gyakorló kard, amivel a formagyakorlatokat lehet gyakorolni (a páros küzdőgyakorlatokhoz bokuto való, ami masszívabb és strapabíróbb). Még az egyetem megkezdése előtt jártam egy évig shinkendo edzésekre, amit mai napig sajnálok, hogy abba kellett hagynom (gólyaként, túl sűrű órarenddel nem jutott rá időm). Visszagondolva azokra az időkre viszont rá kellett jönnöm, hogy lelkileg hihetetlenül kiegyensúlyozottnak éreztem magam. A sok gyakorlás, koncentráció és meditálás, hogy a "kard útja" minél tökéletesebb legyen bizony megtette a hatását az életemben is. Ezt a fajta "dinamikus meditációt" szeretném visszahozni az életembe, ezért is szereztem be új bokkent, mivel nem csak a testem, de a "lelkem egészségével" is foglalkoznom kell.
Továbbra is töretlenül haladok előre, és nagyon örülök annak, hogy nem vagyok egyedül az utamon, de erről majd később :)

Szép estét!
Samu

A bejegyzés trackback címe:

https://mtsamu.blog.hu/api/trackback/id/tr506769133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása